:)

Har bara jobbat till 16 idag, skönt :) tänkte ååh va skönt med styrketräning den här tiden, matar folk in i butiken, klockan blir 16.30 och jag tappade suget att träna, och jag låser dessutom in mig mellan ytterdörrarna på jobbet, Då jag ska gå ut och låsa. Haha... Tar mig inte in i butiken. Får låsa upp den yttersta dörren för att sedan kuta runt huset för att sen göra ett nytt försök! 

Väl hemma slog vi på stort och tillagade entrecote, hemma gjord potatisgratäng, rödvinssås och halloumi! Gött! Har stora planer på en Springtur Efter maten, kanske var lite för ivrig och inte lät maten smälta ordentligt, börjar med rask promenad, försöker springa, går bra till en början endast benhinnorna som börjar jävlas, går ett tag för att sedan göra ett nytt försök att springa och de vrider om i magen! Ja kanske inte de smartaste att springa direkt efter maten :) så fick bli en rask promenad istället, men lika skönt förde :)

Nu ska jag sätta mig på våran balkong och ta de lugnt en stund, sen mysa
Med A innan han ska iväg på jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback