:)

Få timmar på sömnkontot inatt, är så sinnessjukt varmt i lägenheten, sen kom jag mig ju inte i säng förens 24.00 då ja börja måla naglarna och fixa me annat, sen stigit upp klockan 5 :) så ja jag lär nog vara sjukt trött ikväll :) men nu är väskan packad, håret och sminket fixat så nu är jag redo för kalas hemma i Överkalix :) eller nästan, hårsprayet tog ju såklart slut :( så lite (läs mycket) spray på frisyrn så är jag helt redo :) Men först några timmars jobb :) fast börjar inte förens 9.15 idag, så än har jag ett tag kvar :) fixa nå frukost åså nå lunch att ta med till jobbet :) 



Små risig frisyr, men de finns inget som inte lite spray kan fixa :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback