:)

Fy fasiken vad underbart då sommarvärmen kommit, hinner ju inte steka så mycket i solen då jag jobbar hela tiden, men på lunchen är de pressa i solen som gäller ;) 

Sen att vi har kvällssol på balkongen är inte heller fy skam :) så skönt att ligga där och bara slappa efter jobbet :) 

Och nu har vi ju fått dit lite blommor också så nu är balkongen nästan helt klar :) ska bara fixa nå kuddar dit ut så är den helt redo :) 

Nu ska jag ta och packa väskan och sen hoppa i sängen, för imorgon bär de nog av mot Ökx då jag liks jobbar halv dag i morgon och ledig fredag :) fick ju tillbaka på skatten idag också så då kan jag ju unna mig lite bensin och åka neråt :) sen är de ju jobb på lördag så sticker upp över dagen bara sen tillbaka :) 


Nej, dags att packa väskan och göra sig redo för sängen så man orkar jobba i morgon :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback