:)

Helt ok dag, hunnit med att mysa å busa med Syskonbarnen, varit hos mormor å morfar för att fira deras 55åriga bröllopsdag, hunnit busa ännu mer med syskonbarnen, umgåtts med min fina vän och svägerska Angelica, sen iväg till Erik å Linnea för att spela skipbo! Och nu ligger jag på soffan i nybyn och ska till å sova! Upp tidigt i morgon för Springtur med Angelica, kan behövas efter alla jävla gosaker jag stoppat i mig idag, känns som att de ända jag gjort idag är å stoppa mat i käften ;) men från och med i morgon och 3 veckor fram är de ut på Springtur som gäller för min del :) speciellt då ja inte kan träna styrketräning under semestern :/ så nu får de fan i mig vara färdigätit, punkt slut :) nej nu ska jag ta å försöka sova :) lär ju säkert vakna super mega tidigt i morgon (brorsbarnen har en förmåga att alltid stiga upp vid typ 6 på morgonen) och när dom kommer å myser med en så kan man ju inte stå emot så man måste ju vakna :) 

Och i morgon kommer min älskade och helt underbara Andre till Ökx <3 hojj va jag saknar han <3 en hel vecka tillsammans, sen utan varandra, åså en hel vecka till tillsammans <3 underbart! Men hade önskat vi kunde ha semester 3 veckor tillsammans, men 2 är bättre än 0 :) och jäkla va vi ska mysa på och bara hitta på saker tillsammans <3 har jag sagt att jag älskar den karln helt sinnessjukt mycket?! :) han är min andra halva <3



Nej, jäkla va klockan skena iväg! Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback