:)

I morgon midsommarafton, de kan man ju inte tro, skit väder ute och kallt! Hade lätt kunna dra på mig mössor och handskar på morgonen då jag gick till jobbet. 

Blir lugnt midsommarfirande för min del, ska umgås med mina fina vänner och bara ta de lugnt. Sen på lördag morgon sätter jag mig på bussen hem till Överkalix :) och klockan 14.15 i morgon tar jag semester :D hur gött är inte de? Min allra första semester någonsin :) och mitt schema för semestern är redan fullspäckat, ska hinna hälsa på så många som möjligt och hinna göra så mycket kul som möjligt på 3 veckor :) 

Men först och främst ska jag och A hitta på nå kul :) inte alltid man hinner med de roliga. Men nu är vi ju trots allt ledig 2 veckor tillsammans så då ska vi nog hitta på nå kul :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback