:)

Ledig dag idag, började dagen med ett pass på gymmet, men var olidligt varmt där så fick bli en snabb sväng, sen frukost på balkongen, systembolaget och inhandla dricka inför Ökx marknaden, och nu ska jag gå och köpa så jag kan göra mig lunch/middag, får bli skinksallad idag, sen tänkte jag faktiskt ta tag i å göra klart kuddarna till balkongen, för som de är nu kan man inte vara inne i lägenheten, varmt så förbannat och grejerna står huller om buller då vi väntar på att dom ska komma och byta ut fönster och balkongdörr. Men nu har dom ju i allafall börjat byta i lägenheterna i våran trappuppgång :) så förhoppningsvis får vi ställa tillbaka alla grejer typ nästa vecka?! :) 

Nej dags att traska mot coop och inhandla lite mat, sen sy lite kuddar innan jag ska hänga gäng med Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback