:)

Barnvakt idag, kommit tidigt till Luleå, dagen startade med ett besök på OKQ8 i Ökx för att inhandla spolarvätska, häller i en HEL dunk och upptäcker då att spolarvätskebehållsren läker... Och de var inte lite de läkte :/ så de var den spolsrvätskan de... 

Har iallafall hunnit med endel idag, familjen Andersson skulle ju på bröllop idag så jag har klippt en massa huvuden, fixa frisyr på Renée och bara annars hållt på svettas ihjäl. Följde med på bröllopet för att sedan köra barnen därifrån då de var en barnfri fest. Så jag och barnen har myst och små tjaffsat hela kvällen, men mest myst såklart <3 hunnit bada i deras pool, eller Eddie tyckte att jag också skulle bada så han öste hinkar med vatten på mig, men de var faktiskt rätt skönt :) sen käkat middag, glass på det, de har varit helt tokiga nu på kvällen, myst framför ett X antal filmer, och nu efter alla om och men har även den stora av dom somnat! Han har ju så jäkla mycket att berätta, fråga och fundera över Lill söt killen där <3 så vi har surrat och sen tillslut somnade han också, men att jäklar vad han är omtänksam och snäll den lilla killen <3 sa till mig "faster, vi stoppar täcke på Lava och Nisse (Nisse är hans lilla gossedjur) så dom inte fryser" åååh kan då säga att fasterhjärtat smälte <3 

Nu ska jag försöka sysselsätta mig med något tills de andra i familjen kommer hem, sen sticker jag till Piteå och hämtar hem Andre <3 eller hämtar han till Luleå :) han har stuckit till pdol för partaj :) 

Nisse



<3



<3

<3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback