:)

Ligger med hårinpackning i håret och en handduk runt huvudet... Nu jäklar är de vård, vård och vård som gäller för mitt hår... Klippte av en rejäl bit då jag var hem till Ökx sist, eller mamma fick äran att klippa mig :D så nu är nästan allt slitet borta, bara att mata med fukt och vårdande produkter så de kanske reparerar sig. Och påminn mig att inte bleka såhär mycket till nästa sommar!!!

Har för övrigt köpt mig en super bra inpackning och frizzkräm som min moster tipsade om, är nog bästa hittills för mitt hår... Kevin murphy, Easy Rider och Born Again. Frizzkrämen är lite som ett vax i konsistensen och man kan ha den både i torrt och handdukstorkat hår och inpackningen kan man strunta i att
Skölja ur :) sjukt dryga produkter och helt klart värd varenda krona.. :) 

Nu ska jag Plocka till här lite grann sen ska jag spåna på vad jag vill göra för roligt med mitt hår :) är sjukt sugen på färga de, men vet inte riktigt vad jag är sugen på för färg?! ;) 

Rött, svart, brunt, blont? Eller något annat kul kanske?? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback