Lördag


Fredag igår, jobbade förmiddag och sen gasa jag hem till nybyn för att rensa bland alla mina flyttlådor.. Fanns ju en hel del att slänga. varför lär man sig aldrig att bara slänga all skit istället för att spara de och packa ner de i lådor? Men nu har jag endast 2 lådor med grejer som är nerpackade och sen är de bara lite saker som jag packat upp i hebbret. Och kan säkert rensa bort ännu mer skrot ;) sen efter att ha rensat lådor i ngn timme så bar de av mot
Moster Lisse för inredningsparty, Zelected by houze, som moster Lilli höll i :)  Så himla mycket fina grejer, synd att man inte har råd att köpa allt man vill ha :) men lite grejer fick jag köpt i allafall :) och idag bär de av till kalix för dop för mitt kusinbarn Odin. Men först ska jag ta mig upp ur sängen, gå ner för backen och klippa faster och Tommy, sen ska jag nog åka in till bränna och gå och kika på marknaden en sväng, köpa mig ett par nya sköna mjukisbyxor och eventuellt ett par skor :) 

Nej dags att försöka ta sig upp ur sängen och göra sig redo för dagen.. 


De här kommer att komma i ett paket hem till mig :) zelected by houze






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback