.

Fick en lugn jobbvecka denna vecka.. Kanske lika bra då min förkylning aldrig riktigt ger sig av.. Men har fullt upp hela veckan, så en lugn vecka blir de ändä inte :) har åkt uppåt idag efter jobbet, måste ju passa på då jag är ledig :) åker med bussen hem på onsdag, jobbar tors+fre, hinna mysa med Enya på torsdag, sen på fre efter jobbet ska jag på nå "inrednings-party" hos en av mina mostrar, som en av Mina andra mostrar anordnar, och på lördag blir de att gasa neråt till Luleå för att mysa med Eddie och Lava och åka hem söndag därifrån :) Och där emellan hade jag tänkt hinna rensa bort lite av allt skrot som är i tusen olika flyttlådor i nybyn :) 

Frågan är bara hur tusan jag ska hinna med allt :) men de får bli ett senare bekymmer.. 

Nu ska jag krypa ner under slå igång en film :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback