Köpstopp!!'

Imorgon fredag igen, som vanligt så springer veckorna förbi, snart är de jul också! Jäkla de var ju nyss de var  sommar :) har nästan fixat klart med alla julklappar, bara 2 kvar, kanske 3 :) sen är jag redo för julen :) 

Tur jag fick bra med pengar denna månad, då de blev lite (ganska mkt) andra utgifter :) har inhandlat en hel del nya grejer till lägenheten så som julpynt och 2 golvljusstakar ;) 

Har länge velat om jag ska köpa de där ljusstakarna då vi har ont om plats i lägenheten. Men idag bestämde jag mig för att köpa dom, för jag gillade dom riktigt mkt, och sen var dom ju nästan gratis ;) så nu står dom så fint i våran hall :) och jag ÄLSKAR dom :) fynda mig även ett par sinnessjukt sköna tofflor :) kommer bo i dom så fort jag är hemma :) 

skulle bara behöva köpa en rullvagn till att ha i duschen å ha alla mina miljoners shampon och balsam på. Ryms snart inte i duschen pga av alla olika produkter jag har i duschen ;) och beställde precis hem lite nya produkter som ska hjälpa mitt trasiga hår på traven :) har nog aldrig haft så risigt hår som nu?! sen ska jag faktiskt unna mig en tid hos en frisör här längre fram :) det är på tiden. Men de får vänta tills nästa månad tror jag :) under tiden ska jag skämma bort mitt hår med vårdande och fuktgivande produkter :) 


Nej nu ska jag sova så jag orkar stiga upp å jobba i morgon :) godnatt <3 


Bild på mina snygga ljusstakar och mina super sköna tofflor :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback