Julpynt

I morgon fredag.. Veckorna bara susar förbi, hinner knappt blinka! Men tiden går fort då man har roligt :) trivs så himla bra på mitt ny-gamla jobb :) är  så himla glad å tacksam att jag fick komma tillbaka :) och trivs ju så himla bra här uppe i gve :) fast är nog en av de få som gör de :) 

Har fullt upp på jobbet nu innan julruschen börjar.. Alla katalogvaror ska märkas, hyllor frontas och städas, tömma fram från lager osv. Så ja, fullt upp :) men de är så himla kul, julen är den roligaste perioden på ett sånt här jobb :) full rulle från morgon till kväll :) 

Men de är stressigt också, gäller att mellan alla kunder hinna plocka fram å fylla på, fronta osv. 

Och på tal om jul, är så sjukt sugen på julpyntar här hemma i lägenheten :) så mysigt! Och eftersom vi inte hade speciellt mkt julpynt förra året, om vi alls hade något?, så känns de ännu roligare :) så på måndag då endel av min lön kommer ska de inhandlas nya fina röda gardiner till köket, ett par till vardagsrummet, lite tomtar, nån fin julduk, några fina röda mysiga ljuslyktor osv :) 

Synd vi inte får plats med ngn julgran :/ hade ju varit hur mysigt som helst. Sen tänkte jag försöka hinna baka här nå också :) 

Svärmors Hällakakor, kanelbullar, kanske lite knäck? 

Kommer ju köpa ihjäl mig på julgrejer ;) 
Sen funderar jag på ifall jag kanske ska köpa lite mer julklappar också :) har ju de mesta klart i julklappsväg, men kan kanske bli någon extra :) är så himla kul köpa julklappar åt syskonbarnen, eller presenter över lag åt dom.. Skämma bort dom lite <3 mina diamanter! 


Nej, dags att göra sig färdig för att sova så man orkar jobba i morgon :) 

Natti natti sovi gotti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback