Sista dagen i morgon...

Snacka om att jag varit effektiv ikväll. Först en sväng på stan med PP, inhandla en bikini och ett hårspray, sen hem. Sätta igång med tårtan jag ska bjuda dom på jobbet på, och samtidigt laga mat och diska undan disken och röja i köket. Så nu väntar jag på att maten ska bli klar. Och under tiden ska jag packa de sista av mina grejer och börja bära till bilen..

Känns konstigt att redan lämna Gällivare. Men under denna korta tid jag bott här har jag faktiskt trivats rätt bra :) men ska bli så skönt att få vistas i hemkommunen under sommaren. Och förhoppningsvis blir jag inte där längre än under sommaren :)

Snör upp en bild på en nästan färdig tårta :P lite jordgubbar på och sen hoppas vi den går att äta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback