May. 11, 2013

Har packat ner lite grejer i flyttlådan jag fick med mig upp.. Känns tungt att måsta flyttpacka redan med tanke på att jag nyss flyttat upp.. Men nu är de som de är.. I morgon ska de inhandlas mer flyttlådor, och packa ner allt som jag inte behöver här uppe.. Bara spara de nödvändigaste till sist...

Ligger och kollar efter lite inspiration till att göra mysigt i stugan som står hemma hos mamma och pappa på gården. Ska ju liksom bo där hela sommarn vad jag vet nu i allafall, så måste ju fixa till där så man trivs.. Har en massa grejer jag vill köpa, men jag väntar nog med det ett tag och börjar med att flytta hem innan jag köper något :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen framkalla alla 700 bilder jag har på datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback