?

Ja, vet inte vad jag ska säga om denna Valborgs! Gjorde inget speciellt alls, och hade lika kunna stanna uppe i Gällivare! Men de är ju lite sent tänka på de nu.. Den här dagen känns ut som att den bara varit skit, med typ 3-4 timmar sömn, och pms på de så har de resulterat i att jag mest kännt mig irriterad och så jävla less på allt och alla, så hade bara velat ligga under täcket i min ensamhet i typ 1 vecka..


Hade ju tänkt jag skulle hinna mysa med A också innan han skulle sticka till Sthlm, men då gira han iväg till Luleå redan ikväll. Så då orkade jag inte ens vara kvar i ökx till i morgon. Så nu är jag hemma i lägenheten, ska ta en lång dusch och sen krypa ner under täcket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback