Jan. 12, 2013

Ledig hela helgen, känns som att de var evigheter sen jag var ledig hel helg sist. Började morgonen med att städa, var klar redan innan klockan ens var 10, så gasa iväg till Ericsson center i hopp om att hitta en vinterjacka, hittade en på rea så hade endast behövt lägga till 200kr då jag har presentkort där. Men tyvärr fanns den bara i storlek 36, hade behövt ha en storlek större så man får in en tröja där under. Så de sket sig, får spara presentkortet till ett senare tillfälle :) sen iväg på dollar en sväng :) sen har jag och PP gått på stan en sväng, Fyndat lite smink på kicks, och ett par jeans för 150kr!! sen efter vi gått på lite affärer och slösat pengar gick vi hem till oss och drack en kopp kaffe och surrade! Himla trevligt :) och nu ligger jag i sängen och väntar på att hjärtat ska komma från jobbet :) så vi får laga mat :)

Är ledig även i morgon, har bokat tvättid så i morgon ska jag tvätta, sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda.. Kanske orkar mig ut på en prommis ? :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback