...

Kan de inte bara bli 1 feb så jag blir av med detta helvete ? Är så less, förbannat less på Att man ska förväntas ställa upp, men de dög fan inte att ställa upp då jag behövde få fixat grejer där! Nä, då sket vi i att svara i telefonen och låssades inte om någonting.... Jag blir så jävla förbannad! Och de finns fan någon gräns..

Är så fruktansvärt förbannad!!! Suger energi som jag vet inte vad...



Nej, bättre lägga energin på bra grejer....


Har jobbat i vanlig ordning idag, och jag trivs riktigt bra på ny jobbet och här uppe i Gällivare :) känns riktigt bra :) och vi har fått så mysigt i lägenheten också, andre var och stor shoppade i lördags, så nu finns de lite bilder på mina älskade syskonbarn <3 mina systrar <3 osv på väggarna, lite blommor osv :) nu är nästa projekt att göra mysigt i köket :) men de får bli nästa månad :)


Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag vänta tills andre kmr från jobbet. Börjar ju inte förens 12 i morgon så då kan jag passa på att mysa med andre en stund då han kmr hem :) vi kommer ju inte hinna ses speciellt mkt denna vecka då han jobbar eftermiddag..

Duschen var de ja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback