:)

Åkte ner till ökx igår, är alltid så skönt att komma hem en stund.. Fast ibland känns de ut som att man hade behövt vara hemma flera dagar för att hinna med att hälsa på hos alla :) har iallafall hunnit med endel även om jag bara hunnit sova 1 natt i ökx. Hunnit hälsa på mormor å morfar, där jag hann träffa 2 av mina mostrar och kusin med familj :) hunnit klippa nästan hela familjen, myst med mosters hjärta och hälsa på Jessica å Peo :)


Men som sagt, ibland hade man behövt vara där mer än 1 natt för att hinna hälsa på alla :)

Nu sitter jag iaf på bussen påväg tillbaka till Gällivare igen. Känns skönt att få komma hem till andre, även om jag hade velat stanna 1 dag till i ökx.

Shit vad jag trivs där uppe i gve..känns ut som att de var ett mkt bra beslut att flytta upp! :) och att dessutom få bo tsm med andre igen :D

Och sen har jag ju förhoppningsvis blivit kvitt allt som har med lägenheten i Luleå å göra också. Å de känns så himla skönt!

Nej nu ska jag försöka sova en stund :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback