Aug. 29, 2013

Hunnit med jobb, fixat de sista inför resan, klippt helena, packa klart och myst framför tvn med svärföräldrarna och A med ett glas vin :) och nu är Väskan nästan färdig packad, lite små grejer att packa ner bara :) fatta att de är redan i morgon som vi åker :D helt uuuuunderbart :D och har än så länge ingen resfeber, men de kommer väl i morgon då vi går på planet;)

...och de här med att packa med sig lagom är verkligen inte min grej :P väskan väger 15kg. Haha.. Men får nog gå igenom den en sväng till och se om jag kan packa bort något :)


Nu ska jag och A snart gå och ta en bastu, sen ska vi nog bara bädda ner oss och mysa till en film eller så :) och jag lär väl som vanligt somna så fort jag bäddat ner mig under täcket ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback