Aug. 23, 2013

På fredag åker viiiii :D

Kom på att jag kanske hade behövt en lagom stor resväska tills vi ska fara. Har fått låna en hård jätte stor, tung och smått otymplig resväska. Men hade nog kanske varit bäst om jag hade haft en lagom stor, lätt och smidig väska ist. Och de lär ju garanterat behövas en egen resväska till senare tillfällen. För lär ju inte vara enda gången jag åker utomlands nu :)

Så idag har jag letat resväskor hela dagen. Varit på i stort sätt alla affärer i Gve och de enda som hade var dollar store och coop. Dollars hade en hård för 800kr, men de kändes lite väl dyrt för att vara dollar store. Så tror nog att jag måste på coop och kika igen. Men självklart skulle dom komma på kampanj på måndag, och jag åker ju hem till Ökx redan i morgon... Och är egentligen endast måndag jag hinner med att packa..


Så får nog bli en liten tripp ut till Malmheden igen :) eller så får jag helt enkelt släpa med mig den tunga, stora lånade resväskan till Cypern...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback