Apr. 29, 2013

I morgon är de Valborgs, jag jobbar bara till 16.00, sen sticker jag hem till Överkalix och stannar till torsdag morgon, sen sticker jag åter igen hem till Överkalix på fredag efter jobbet och stannar mest troligt till måndag morgon :) har en massa jag ska hinna med som vanligt när jag kommer hem till Överkalix, klippa lite, färga angelicas hår, försöka hinna färga mitt egna, hinna mysa med Enya <3 till Luleå på lördag och så då även hinna mysa med Eddie och Lava <3 fullt upp som vanligt ;) och de slutar alltid med att jag har så mkt planerat att jag inte hinner med hälften..

Så blir mycket flängande fram och tillbaka denna vecka, men de är de värt :)

Nu ska jag raffsa ihop lite grejer som jag ska ha med till Överkalix, sen ta en lång dusch med hårinpackning och ansiktsmask :)

Har föresten varit och köpt mig silicea idag, tänkte testa äta de för att se om mitt hår blir i bättre skick av de, för just nu är mitt hår allt annat än okej! Ser förjävligt ut, tappar hår som aldrig förr, och de ser helt dött och livlöst ut. Hatar när mitt hår är såhär.

Nej en dusch och packa då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback