Apr. 24, 2013

21 år idag, känns som man nyss fyllt 18.

Tiden går så sjukt fort...

Har spenderat födelsedagen på jobbet, var dessutom snäll och stannade lite längre då dom lovat att vänta på en kund som skulle köpa nå. Så har inte
Kommit från jobbet förens ca halv 7, men då jag likaså är gräsänka till efter kl. 10 ikv så gjorde de inte så mkt!!

En riktigt lugn födelsedag, har inte ens orkat göra nå tårtor, varken till jobbet eller hem! Dels för att jag inte alls är sugen, sen känns de trist att sitta här å käka tårta för sig själv ;)

Orkade knappt laga middag, men var tyvärr illa tvungen då både jag och A måste ha matlåda i morgon!

Hatar då han jobbar eftermiddag för då blir de jag som fixar maten, A är för de första bättre på laga mat än mig, sen så hatar jag verkligen att laga mat, sjukt tråkigt!!

Nu ska jag fortsätta me maten, sen en dusch och så snöra sig framför tvn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback