Apr. 23, 2013

Jag har världens underbaraste och finaste pojkvän <3 han kom hem med Inte bara 1 paket utan 2 :) och självklart tjuvöppnade jag dom :) fick en stor och helt underbart fin blombukett med helt underbart fina rosor, 2 parfymer+1 liten att ha i handväskan, och en burk formad som ett hjärta med lite finare choklad i <3

Har jag sagt att jag älskar denna människa så sjukt mycket?? Jag är så fruktansvärt lycklig tillsammans med honom <3 andre, jag älskar dig till månen och tillbaka <3


Helt underbar tisdag, har varit ledig idag också! Hunnit med en massa. Tvättat, varit med andre till optikern och varit smakråd, städat, handlat och nu ska jag försöka fortsätta vika tvätten, sen en dusch på de och så krypa ner under täcket och vila ryggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback