Apr. 18, 2013

Jag tror jag håller på att förvandlas till ett hockeyfreak, suttit i soffan och varit arg för att Luleå aldrig gör mål.. Haha... Så fick nog och satte igång och städade upp svinstian här hemma! Så nu ser köket äntligen ut som ett kök och tvätten är vikt efter att ha legat flera veckor i en Ikeapåse. Och väskan är även packad :) tänk vad effektiv man kan vara bara man sätter igång, men de är de där med att börja någonstans som är lite segt ;)

Nu ska jag hoppa i duschen, sen bädda ner mig bredvid min andra halva och se nå film när hockeyn är slut sen :)

I morgon väntas jobb, sen iväg till Ökx :) ska passa på mysa massor med mina älskade syskonbarn, och äta en massa tårta :)

Eftersom att ingen i min familj lik skulle haft tid/ork att komma upp hit när jag fyller år så får jag väl helt enkelt tjuvstarta och bjuda på tårta hemma hos mamma å pappa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback