Apr. 06, 2013

Varit ut på prommis i de fina vädret idag, helt underbart <3 borde börja röra på mig oftare. sen hunnit göra stan och malmheden också. sen har jag Legat och sett My fake fiancé.. Och jag börja grina såklart... Har blivit så jäkla blödig på senare år... Har aldrig någonsin tidigare grinat till filmer och nu för tiden gör jag de titt som tätt.. Men den var bra, en riktig "tjejfilm".. Och nu ska jag se om jag kan hitta ngn mer sån där romantisk tjejfilm ;)

I morgon söndag och vi hoppas på bra väder även i morgon, för I morgon blir de prommis med PP, så hoppas verkligen på samma väder som idag. Sen ska jag försöka börja fara och springa, bara snön och isen försvinner så man slipper fara och slå ihjäl sig..

Nu gräva upp ngn annan tjejfilm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback