Apr. 05, 2013

Helt underbart med fredag, och ledig helg.. Hoppas bara de är bra väder i helgen också så jag kan gå ut på långa prommisar och sen tänkte jag även försöka ta mig ut på årets första springtur :) andre lär ju lik ligga och sova hela dagarna då han jobbar natt :)

Är helt slut i skallen efter dagens arbetspass, packat upp varor hela dagen.. Och man blir verkligen slut i skallen av att läsa alla dessa följesedlar en hel dag ;) men jag trivs så himla bra på jobbet, härliga arbetskollegor, trevliga kunder och jag trivs faktiskt riktigt bra här i Gällivare! Även fast alla tycker jag är helt sjuk som flyttat upp hit frivilligt och dessutom inte jobbar i gruvan ;) de enda jag faktiskt saknar med Luleå är ju såklart mina älskade och helt underbara brorsbarn och bror och svägerska.. I övrigt saknar jag inte så mycke därifrån..

Har även kommit fram till att jag verkligen älskar serviceyrken där man får hjälpa kunder osv.. Trivs verkligen som fisken i vattnet :)

Nej, inte blir de så mkt vettigt skrivet här.. Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag ligga framför tvn resten av kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback