Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

usch vad jag verkligen hatar att måsta ha särbo förhållande. hatar att jag och min andra halva, mitt liv, mitt allt måste vara ifrån varandra mest jämt. Bara ses på hans lediga veckor, och ibland lediga helger, samt mina lediga helger.´Jag hatar det verkligen, nästan så jag ibland överväger att flytta upp och vara arbetslös, istället för att vara kvar här i luleå där jag inte trivs, och där jag har ett jobb.. Varför måste de vara så förbannat långa avstånd emellan? Jag hatar distans förhållande..   ca 6 månader tills jag gjort bort mina förbaskade trainee timmar, sen tror jag faktiskt att jag ger upp de här med luleå. För jag mår fasiken inge vidare när jag måste vara ifrån min andra halva mest jämt. Jag mår helt klart som bäst när jag får vara med mitt hjärta <3
 
nedräkningen har börjat för länge sen, ca 6 månader kvar av denna lärlingstid..
inte länge kvar, 6 månader går fort....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback