-

Märks att jag knappt fått någon sol i sommar, är så fruktansvärt trött hela tiden! Sådär som jag brukar vara på vintern... Igår somnade jag på soffan kring 9, och de gick knappt att få liv i mig, sen sovit till 7 och är fortfarande trött! Hojja! Men ikväll ska jag försöka hålla mig vaken :) får dricka en jäkla massa kaffe så jag orkar vara vaken :)

Annars då.. Andre har ledig vecka så han har varit med mig i Luleå hela veckan och åker från Luleå först på måndag morgon :D sen är han borta en hel vecka innan han kommer till Luleå en hel vecka igen :) jag längtar tills den dagen då jag får bo med honom på heltid igen.. Hatar verkligen att vara särbo.

Men snart kan jag ju börja åka upp de helger jag är ledig och han jobbar också :)

Nej, nu ska jag sätta igång å jobba igen :) bara 3 timmar och 45 minuter kvar att jobba tills jag får åka hem och mysa ner mig bredvid min andra halva igen :) sen i morgon är jag LEDIG :) underbart :) sen mot eftermiddagen ska jag med Jessica då hon ska och göra naglar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback