-

Passade på att flexa lite idag då de lika så var lugnt, hade tänkt storstäda. Men de går segt! Dessutom gick alla spotlights i vardagsrummet sönder av någon konstig anledning? Så de enda lyse i vardagsrummet är tvn och en ynka liten rislampa, så är rätt mörkt här! Haha!

Och eftersom att min egna lilla elektriker (André) är flera mil bort och jobbar nattvecka verkar jag få leva i detta
Mörker fram till nästa vecka! Så är bara att sätta igång och städa då, i mörker!

Sen ska jag koka mig te och Mysa framför tvn! Ledig i morgon :) helt underbart! Bäst att njuta medans man kan, är endast ledig 4 dagar denna månad +söndagar! Så är inte mycke ledigt! Dessutom är jag inte ledig några måndagar :/ så kommer inte hinna se andre lika mkt! bara att vänja sig!

Jag längtar tills vi kan vara sambos igen! Kunna se varandra så
Mkt som vi bara vill! Inte länge kvar nu :)

Nu ska jag ta fram dammsugaren och sen mixtra och se om jag får lyset att funka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback