-

Haft en annorlunda jobbvecka, jobbat varannan dag sen i onsdags. jobbat onsdag, ledig torsdag, jobb fredag, ledig lördag, jobb söndag. Ledig måndag. Sjukt jobbigt tillika, men veckorna går ju fort när man jobbar så :)

På fredag var de jobb i vanlig ordning, hade rätt lugnt så passa på att sluta redan vid 17, så gick en sväng på hm med mamma å Maya, medans pappa fixa diskmaskinen i lägenheten. Sen iväg till varvet för att äta pizza hos renees mamma, jag agera Lektant med barnen i vanlig ordning :)) sen hem till ökx, gjorde mammsen fin i håret, sen på natten blev de att hämta andre, och hans knä hade blivit mongo som vanligt, så blev att gasa raka vägen till Kalix för att kolla upp de! Kanske inte de roligaste att köra till Kalix när man vaknat halv 7 och jobbat, sen att de var mörkt och spöregna gjorde ju inte saken bättre! Men som sagt vad gör man inte för sin andra halva? :)

Var i säng först vid 6 tiden på morgonen, sov ca 3-4 timmar totalt, så igår var jag helt död, sov mest hela kvällen. Och idag känner jag mig fortfarande lika trött! Blir nog att sova efter jobbet!

Sitter iaf på bussen på g mot Luleå nu, blir jobb 12-16, Sen ska jag hem och bara ligga framför tvn! :) och räkna ner dagarna tills jag får vara med andre igen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback