-

Ledig dag idag, helt underbart skönt! Sovit till 7.30, hade inte gjort något om jag hade kunnat sova till 8 i allafall, men morgon pigg som man är vaknar man oftast före fan själv även fast man är ledig. Blev att klä sig, dra ett varv med dammsugaren och sen trampa iväg mot varvet för en heldag med fasters älsklingar och Renee! Hunnit vara på storheden sen mest bara myst, klippt både broder D och Eddie! Var då på tiden, Eddies lockar åker in i öronen och kliar och broder D var även han fruktansvärt långhårig!

Sen har jag även hunnit med en snabbis med Sanna strand på stan. Agerat smakråd :) och nu ska jag snöra mig på soffan under filten och bläddra fram nå bra tv program innan de är dags att krypa ner under täcket :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback