-

I morgon är de jobb 10-16, sen är de visning med jobbet :) kul! Sist jag var på en visning var väl typ 2a året på gymnasiet om ens de :) sen blir de packa och sova tidigt för min del, för på söndag morgon åker jag iväg med tåget till Gällivare och min andra halva <3 Huuur jag längtar :) trist bara att jag endast kan stanna till måndag eftermiddag och att andre börjar redan vid 14 tiden på måndag :/ men vi får ju ses ett tag i allafall :) bättre än inte alls :) sen på hemvägen blir de att stanna i ökx och mysa med familjen en snabbis innan de bär av mot Luleå igen på tisdag morgon :) sen är de bara drygt en vecka igen innan jag och mitt hjärta får vara med varandra igen <3

Nu ska jag hoppa i duschen sen ska jag börja krypa ner i sängen tänkte jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback