-

Kom med tåget till gve igår morse, andre kom och mötte upp mig på tågstationen :) synd att jag var så jäkla trött efter att ha stigit upp 4.30, för halv sov mest hela dagen! Var och handlade å lagade tacos, sen blev de käka godis och se film! :) eller blev inte mkt se film för min del då mina ögon bara ramlade igen! Men var mysigt ändå att bara få sova bredvid hjärtat :)

Och idag blev de att stiga upp tidigt, iväg och handla, tvätta bilen, baka mockarutor och sen har vi mest bara legat i sängen och myst tills andre skulle iväg å jobba..


Så nu har Andre åkt iväg å jobba, tyvärr! Hade mer än gärna velat att han var kvar här med mig i någon timme till! Mest av allt hade jag önskat att jag slapp åka iväg hem, att jag kunde stanna här i sängen och vänta tills han sluta jobbet! Men de går ju då inte eftersom jag jobbar i morgon!

Jag längtar tills jag och A kan bo tillsammans på ett och samma ställe, inte bo på flera ställen och hatta å fara hit å dit, Tror faktiskt jag skulle kunna trivas bra här uppe :) bara jag hade ett jobb! Fast mest av allt hade jag velat att André flytta ner till Luleå igen :) där vi båda känner lite mer folk!

Men förhoppningsvis kan vi bo på ett å samma ställe snart :)

Har hunni både diska å dammsuga här i lägenheten, så nu är de fint här då hjärtat kommer hem från jobbet ikv :) nu ska jag packa ihop mina saker och vänta på att få gå ner mot bussen och åka till ökx :)

Väl i ökx ska jag hinna mysa med mosters hjärta <3 sen i morgon bär de av mot Luleå igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback