Oct. 29, 2012

Blev att åka till ökx på lördag, var ut på sangs med Andre och massa, dock inge länge alls då jag mådde mindre bra och valde att åka hem istället! ;) så på söndag legade jag och andre på soffan hela dagen!

Så har kommit till Luleå på morgonen med bussen sen Jobbat idag, har varit små lugnt idag. Sen efter jobbet blev de FaceTime med Linnea och Enya <3 sen sovit framför tvn ett tag, sen ringde A och FaceTimea en stund :) fan va jag älskar FaceTime! Men man börjar ju inte längta mindre efter André då man till å med får se på han då man pratar me han! Räknar dagarna tills han kommer till luleå och jag får vara med han igen :) förhoppningsvis slipper vi vara särbo så länge till, står fan Inte ut med att vara utan han såhär mkt!

Nej, nu ska jag dra på mig en av Andrés huvtröjor och krypa ner under täcket och sova! I morgon ska jag försöka få sova ut, ringa några samtal, sen mysa med fasters go ungar <3 sen tänkte jag även försöka hinna handla någon julklapp åt syskonbarnen :) man måste ju passa på medans man är ledig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback