Frisörmässa Piteå

Varit på frisörmässa i Piteå tillsammans med saxarna Boden i helgen! Haft riktigt roligt, är dock fruktansvärt trött efter Helgen även fast jag inte partajja speciellt igår! Kul att träffa tjejerna från Boden också :)

Var så fruktansvärt skönt att komma hem, ta en varm dusch, testa lite av alla gratisprodukter jag fick med mig hem och ta på sig mjukisbrallorna och snöra sig i soffan!! Och nu ska jag krypa ner under täcket och ladda upp för en 7dagars jobbvecka, sen på söndag efter jobbet sticker jag nog med tåget upp till gve och myser med andre! Man måste ju passa på att vara med varandra så ofta som de går när man knappt ses nå! Men förhoppningsvis dröjer de inte allt för länge tills vi slipper ha distansförhållande!

Jag verkligen hatar att vara gräsänka till å från! Och att jag jobbar så pass mycket så vi mest bara kan ses på Andres lediga veckor gör ju inte saken bättre!

Nej, dags att rulla ihop sig under täcket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback