-

Jobbat till 16, sen drog jag och min älskade André iväg till ökx, och jag har ägnat i stort sätt hela kvällen åt att klippa hela familjen! Och lilla syster har jag äntligen fått klippa kort på! Blev en framåtlutad page, välbehövligt att ta bort alla hennes fruktansvärt slitna toppar! Och sen passar hon och ser mkt äldre ut i kort! Hon blev riktigt fin :) sen har jag hunnit vara förbi till Angelica och Gont en sväng, började se batman, men jag höll allvarligt på somna sittandes, så bestämde mig för att åka hem till mamma å pappa och bada bastu istället :)


Och nu ligger jag på soffan i nybyn och ser nån gammal film på tv, inte nå vidare bra på tv den här tiden. Väntar på att få hämta hem André så jag får bädda ner mig under täcket å sova på riktigt :)

Nu ska jag försöka sova lite innan andre ringer å ska hem :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback