-

Varit och tränat efter jobbet, lite mage och ben! Varför tvingar man inte iväg sig och träna oftare? Är ju så fruktansvärt skönt efteråt! Jag borde börja använda mitt gymkort lite flitigare, men de är ju så fruktansvärt tråkigt att fara själv!

Borde verkligen försöka ta mig iväg oftare! Sen efter gymet blev de hem, snöra i några tvättmaskiner och fixa middagen. Sen har jag bara legat på soffan, tänkte orka dammsuga innan jag går å lägger mig också så jag slipper de i morgon innan jobbet :) för jäkla vad de blir skräpigt i lägenheten! Skönt att få gjort mkt på kvällarna! För i vanliga fall gör jag absolut ingen nytta alls efter jobbet! Lagar i stortsätt bara middag och ser tv tills jag går å sover!

Så snart ska jag fixa med den sista tvätten, sen släpa fram dammsugaren! Och ni ska veta att man gruvar sig för att dammsuga denna lägenhet då den är så fruktansvärt varm! Man blir heeeelt slut, att dammsuga lägenheten är som ett träningspass i sig!


Imorgon är de kvällsöppet på stan också, så jag får en feeeeet sovmorgon till klockan 13, så ska försöka sova ut (brukar sällan gå bra då jag oftast vaknar 7 eller halv 8 av mig själv), sen tänkte jag hinna mysa med fasters hjärtan innan jobbet! Känns som att de var så länge sen jag såg dom :) även om de bara är typ 1,5 veckor sen :)

Måste ju berätta om söt Eddie <3 idag då jag ringde Renee och hon frågade om Eddie ville prata med faster Frida så tröck han ihop kinderna med händerna, såsom jag har lärt han å göra! Haha! Jäkla go unge <3

Nej nu ta tag i tvätten medans orken finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback