Nov. 28, 2012

Idag tog jag tag i min beslutsångest och bestämde mig för de jag i flera dagar gått å velat om... Vägt för och nackdelar med båda alternativen, och jag bestämde mig för de med mest fördelar och de som nu känns rätt! Och jag tror de kommer bli helt underbart :) känns som att en stor sten släppt från mina axlar..


Tur man har familjen och min underbara älskade Andre att rådfråga då man jämt å ständigt har beslutsångest! Tror dom är rätt vana med min beslutsångest ;) men som sagt, de valet jag gjort nu känns så rätt just nu! :)


Nu ska jag hoppa I duschen sen krypa ner under täcket! För i morgon är de jobb i vanlig ordning, sen har jag en massa grejer att fixa! :) vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback