Nov. 25, 2012

Hemma i Luleå efter en som vanligt helt underbar helg tillsammans med hjärtat mitt <3 tanken var att vi skulle å se världscupen i skidor både på lör å sön men blev inte av. Lör var andre för trött och ville sova och idag var vi slitna och legat och halvsovit hela dagen.

Kan berätta lite om helgen.,

Kom till gve i fredags kväll, såg film och de sluta med att jag, som vanligt då de är på en film, somnade!

Lördag blev de att stiga upp tidigt för min del, iväg på lite mission, sen iväg på stan och panik handla lite partykläder då andre i fredags kväll kläckte ur sig att vi skulle ut på lördag, och jag hade väl inte direkt packat ner nga partykläder. Haha! Men då fick jag ju en anledning att fylla på garderoben lite ;)

Sen på lör lagade jag och A tacos, sen iväg Och börja förfesta, skulle ut på ngn krog där men de var fullt så man tog sig inte in, så vi fick sitta hos andres kompis och partajja. Åkte hem där vid 1 tiden.

Och idag har vi legat i sängen hela dagen tills jag skulle till Luleå med tåget. Sovit till och från, sett film och bara legat och myst :) helt underbart skönt att bara göra ingenting, har inte klätt på mig förens vid typ 6 tiden. Så sjukt skönt, sånna dagar borde man ha oftare!


Och nu ligger jag iaf här i sängen i Luleå och saknar andre nå så jävulskt! Och bara tanken av att veta att vi kommer ses först om 2 veckor gör ju inte att jag saknar han mindre :/ hatar verkligen att måsta vara ifrån varandra sådär länge.. Vill ju att han ska ligga här i sängen och hålla om mig varje natt!

Nej, dags att göra ett försök att sova! I morgon börjar mitt nya, mer hälsosamma liv! Hård träning och sluta äta så jäkla mkt godis!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback