Nov. 13, 2012

Kom till ökx igår vid 22.30 tiden, sen idag har jag hunnit med att mysa med mosters hjärta, sen bar de av mot gve tillsammans med André <3 varit och handlat, sen har vi mest legat i sängen resten av dagen! Och Sen vid 21 tiden stack han iväg för att jobba så jag har roat mig med att försöka komma fram till vad jag önskar mig i julklapp! Och helt ärligt vet jag inte alls vad jag önskar mig förutom en tatuering! Förut då jag var liten kunde jag göra önskelistor på flera 100 saker jag önskade mig av "tomten", men nu sen man blivit vuxen är de så jäkla svårt att veta vad man önskar sig! Behöver ju som ingenting! Möjligtvis någon veckas semester, men de blir svårt då jag inte ens har semester att ta ut! Haha!

Sen har jag iaf plockat till här i lägenheten, legat och läst lite vecko revyn och sen var min tanke att jag skulle orka diska också, men de får bli i morgon :)
Sååå fruktansvärt skönt att vara ledig 2 dagar på rad! Händer alldeles för sällan!

I morgon hade jag tänkt gå runt lite grann här på "stan" i gve och se lite vad som finns medans André sover, sen ska jag bara mysa gärnet med A tills de är dags att gå mot tågstationen och hoppa på tåget tillbaka till Luleå igen! Vill verkligen INTE åka tillbaka till Luleå redan i morgon! Tur att de inte är länge kvar tills vi får vara med varandra igen!


Nu ska jag se lite sex and the city och försöka somna till de så man orkar upp relativt tidigt i morgon!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2806557/images/2012/pic_50a18acfddf2b34f58000f0f.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2806557/images/2012/pic_50a18ad0e087c311d1f4c513.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2806557/images/2012/pic_50a18b0c9606ee77124a37f0.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback