-

Jobb till 18 som vanligt, sen har jag släpat mig till gymmet och bränt lite fett! Så fruktansvärt skönt! Är så jäkla skönt att gå hem från gymmet helt slut och svettig!! Så nu har jag även fått i mig lite middag, slagit på en maskin med tvätt och ska snart släpa fram dammsugaren, och plocka till här. Frågan är bara hur man gör då man inte orkar sig upp från soffan?

De värsta man kan göra är att sätta sig i soffan efter jobbet, för de är jävla svårt att släpa sig upp därifrån! allt på tv blir plötsligt så jäkla intressant då man har massa att göra här hemma!

I morgon är jag ledig också! Så jävla UNDERBAAAART! Då blir de att ringa några samtal, iväg på Kulturens hus och kopiera något papper och sen ska jag bara mysa med min älskade och underbara André som äntligen kommer hit i morgon :)

Nu sätta igång om man ska bli klar någon gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback