-

Igår kom äntligen mina skor jag beställt från hm och jag älskar dom! Frågan är bara när jag ska få användning för dom :) beställde även ett par leggins, dom var dock inte lika fina, såg ut som ridbyxor! Kanske funkar om man har någon längre tröja? kostade bara 99kr så känns ovärt att skicka tillbaka dom!

Har jobbat idag, haft lagomt mycke att göra hela dagen! I morgon blir de jobb igen! 12-16, sen vid 21 tiden sätter jag
Mig på bussen hem mot ökx! För att sedan på måndag åka till gve med hjärtat! Är ju för ovanlighetens skull ledig 2 dagar på raken! Händer ju typ....... Aldrig nu för tiden! Så ser verkligen fram emot de!


André har varit här sen i onsdags också :) men har tyvärr åkt till ökx idag :( tur vi får vara tillsammans redan i morgon :)

Nu ska jag packa väskan så de är gjort, så jag slipper göra de i morgon :) hade tänkt orka iväg och träna i morgon innan eller efter jobbet :) får se hur de blir me den saken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback