-

Jag ska fan lära mig avtalsboken utantill!!

Började dagen med att vara fett less och kände mig inte alls sugen på att gå på jobbet! Men sen fick jag ett samtal som gjorde mig på himla bra humör :)


Söker fortfarande jobb för fulla muggar, och de går faktiskt frammåt med mitt jobbsökande! Inget direkt napp ännu, men de går frammåt, och de känns så himla kul :)

Gruvar mig för när andre börjar i gve, vill inte vara särbo med han jag älskar att ha i min närhet nästintill 24 timmar om dygnet! Ååh, kommer vara så jobbigt! Men jag har ju faktiskt min kära bror, min underbara svägerska Renee och min älskade brorson Eddie som jag ska bo hos ett tag framöver, och jag älskar att ha dom i min närhet också :) så nog kanske jag klarar de här!

Nu håller vi tummarna och hoppas på att de här blir bra!!

Nu ska jag käka mat, sen ska jag spendera resten av kvällen med att skruva isär lite möbler :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback