1

Varit ut på en power Walk ikväll, sjukt skönt! Hade lätt kunna gå ännu längre, om de inte vore för mina förbannade benhinnor!

om de är fint väder i morgon när jag slutar blir de nog en sväng då också! :)

Nu ska jag börja krypa ner under täcket och sova, tänkte hinna sitta ute i solen i morgon innan jobbet (om de nu är nå sol), nu är de bara 3 jobbdagar kvar innan jag får ta helg och åka upp till min älskade André <3

Jag hatar verkligen att måsta vara i från honom såhär ofta, jag mår som dåligt då jag inte får vara med han!! Har tidigare sagt att jag aldrig någonsin skulle flytta till gve, men skulle tro att jag i slutändan ändå hamnar där uppe!! Bara jag får vara med min André så skiter jag i vars jag hamnar! <3


Nej, dags att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback