-

Sitter på jobbet och väntar på min nästa kund.. Några kunder kvar innan jag tar helg och midsommarledigt :) Sen är de jobb på söndag igen!

Tog tummen ur och fixa gymkort igår :) Eller Andre fick mig att fixa gymkort, så var och träna styrketräning igår för första gången sen Januari! Sjukt länge sen, så de var verkligen på tiden att ta tag i de :)

Och sen efter jobbet blir de också en liten sväng, sen bär de nog av till ökx ikväll eller i morgon på morgonen :)
Blir där till sön morgon :) Ska bli så fruktansvärt skönt att vara ledig några dagar efter att ha jobbat såhär många dagar i rad!  Känns i kroppen om jag säger så! :)

Nu ska jag plocka till lite här, sen fortsätta beta av dagens kunder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback