-

 
Då har midsommar varit och farit också, i fredags blev de att grilla hos Andrés bror, sen vidare till strumpan för att
Sitta där å umgås och så till nybyns byastuga en sväng! Sen igår legade jag och André som klubbade sälar i sängen/framför tvn mest hela dagen, åt god mat och bara tog de lugnt, seN stack jag vidare till Luleå på morgonen för att jobba! Färgat moster, sen blev de jobba över en sväng, sen fick jag skjuts hem av Sanna och strumpan! Himla snällt! :) då slapp jag gå flera kilometer med 2 proppfulla väskor :)
 
Har nyss tryckt i mig lite mat och ska försöka orka packa upp väskorna och sen duscha! 
 
I morgon väntas jobb i vanlig ordning, sen hade jag faktiskt tänkt hinna gå och träna efter jobbet! Måste komma  igång med träningen nu känner jag :) och så kanske man orkar med en springtur på de? Får se hur man orkar! Nu packa upp väskorna :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback