-

Varit full rulle på jobbet idag, fick ta lunch först vid 4 tiden! Ca 15 min, sen var de bara sätta igång och jobba igen! Så är helt slut i både kropp och huvud! Min plan var att åka och mysa med fasters diamanter efter jobbet, men kändes ut som att jag behövde åka "hem" till björks och lägga mig på soffan istället! Sagt och gjort och har legat på soffan sen jag kom hem! Och jag har då inga planer på att stiga upp härifrån heller! Nu är de bara jobb 2 dagar till sen sticker jag hem till Överkalix för lite partajj, rensa flyttlådor och mysa med min andra halva så klart!! Och jag längtar nå så fruktansvärt, mest efter André såklart :) Nu är de ju förresten inte alls många dagar kvar tills vi åker iväg på Bruce Springsteen heller! Ska bli så jäkla kul! Och sen efter Bruce trippen är de förhoppningsvis inte länge tills vi flyttar in i lägenheten :) har inte hunnit vara och se den ens innan vi tackat ja ;) men jag litar på dom att den är fin :) men ska å se den på onsdag efter jobbet :) spännande :) hade ju tillika varit skönt att få en lgh med förstahands kontrakt, men de duger :) ska bli så skönt att få nå eget igen :) är inte de att jag inte tycker om att vara inneboende, de funkar super bra! Men man vill ju som ha sina egna grejer och sen inte känna sig i vägen för de man bor hos! Nu ska jag slumra till en sväng och vänta på att André ska ringa, sen blir de att försöka sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback