-

Har fått nå mongo i ryggen, har haft svin ont vid en nackkota och ner mot skuldrorna ända sen igår kväll, helt utan annledning?! har ont så fort jag rör nacken å de! Hoppas de går över till i morgon! Har legat med värmedynan hela kvällen igår och hela morgonen, och inte har de blivit bättre!

Hade Tänkt skita i combaten idag pga av att jag har så förbannat ont, men tänkte att de kanske kunde bli lite bättre av de? Än är de inte bättre!

Var i allafall sjuuuukt jobbigt idag på combaten, tog ut mig så hårt så jag höll på svimma! Och nu är jag helt slut! Men jag älskar verkligen den där känslan, när man sätter sig på bussen hem efter ett stenhårt träningspass och man är så slut i kroppen att man knappt orkar stå upp!

Funderar på om jag ska orka åka och träna i morgon på morgonen, eller kanske efter jobbet? Skulle vara skönt att få sova 1 timme extra ist för att träna!

Men de återstår att se :)

Har haft semester både igår och idag, skönt att få vara ledig mer än 2 dagar i rad, dock känns de sjukt jobbigt att stiga upp tidigt i morgon igen! Men de ska nog gå bra!

Har varit på af idag och skrivit in mig inför när jag blir deltidsarbetslös! Sen sprungit runt på olika frisörsalonger och sökt jobb! Ska leta upp vars de finns mer friseringar, de som är på alla bakgator! Så ska jag fortsätta söka på lördag, sen söka på storheden på lördag också :)

Hoppas, hoppas, hoppas ngn ringer snart å är intresserad! Behöver ett heltidsjobb, eller ett deltids me
Bättre betalt!! Snarast!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback