-

Har gått å väntat och längtat hela dagen, eller egentligen hela helgen, på att andre ska komma hem! När han då väl kommer hem så somnar han på soffan!! Kul kille!

Kom precis från duschen, tänkte lägga mig under täcket och se lite på kanal 5 play! Kanske orka packa ner lite grejer från lägenheten? Sen försöka komma fram till vilka papper som ska skickas in till a-kassan också och vilka papper som saknas osv!

Önskar att någon annan hade kunna ta tag i dom där papperna åt mig, hjälpt mig med vad som saknas, osv! För Jag får fan psykbryt på dom! allt de där är en enda jävla gröt!

Nej kanske borde se över dom där papperna så jag kanske får iväg skickat dom ngn gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback