-

Igår blev de after work med jobbet, himla trevligt! Och sen åkte jag iväg till Tuna för att övernatta hos familjen Andersson! :) är likaså gräsänka i helgen, så bestämde mig för att sova här, mycke roligare så!!

Idag kommer mamma till stan, vi ska och hämta ut glasögonen, sen ska jag inhandla flyttkartonger och packa ner lägenheten hela kvällen!

Trodde jag skulle få min lön igår, hade verkligen behövt den, framför allt
till att hämta ut mina glasögon! Men sen har vi typ Inge frukost alls hemma och jag har väl typ 16 kr på mitt konto! Yeeeeeeeeey! Blir irriterad! Tur att jag får låna pengar av mamma till glasögonen!

Jag blir fett irriterad, är de tänkt att man ska få lön 25 och 25 råkar infalla lördag så ska man väl ändå ha den på fredagen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback